هیوندای از نمایندگی تجاری آمریکا رونمایی کرد

سئول، 16 نوامبر (یونهاپ) -- شرکت هیوندای چهارشنبه از نظر تغییرپذیر برند خود در مورد بهتر شدن موتور لس آنجلس در ایالات متحده در این هفته پرده برداری کرده است.

تغییر وضعیت نشان دهنده آگاهی برند است.
و اسپیدیوم کوپه 2021 و آوریل امسال، بیانیه هیوندای.

این سه کانسپت مدل‌های تمام الکتریکی هستند.

هیوندای "ظرافت ورزشی" را در وضعیت بدن و یک مونروف به کار برد که یک سانروف است که یک پانل شفاف، کشویی و رنگی است.

مورد لامپ‌های چهارگانه با تکنولوژی بالا، لامپ‌های دو خطی، که جایگزین مدل‌های ترک‌شکن شیر شدند، و لامپ‌های عقب.

هیوندای نگرش قابل تعویض جنسیس را در طول نمایشگاه لس آنجلس که جمعه افتتاح می شود و در 27 نوامبر برگزار می شود، برنامه ریزی می کند.

GV60، GV80 و GV70 SUV و سدان‌های G90، G80، G80 و G70.

kyongae.
choi@yna.
co.
kr
(END)

پربیننده ترین مطالب