خرده فروشان با ماشین آلات نمایندگی کنسولی "مشهور" معامله می کنند

عقد انگ مد ایتالیایی Intimissimi با جنیفر لوپز A-lister، از آنجایی که اسکاچ دیپلماتیک یکی از افراد مشهور مارک آدیداس مانگو است.
کمپین Intimissimi بهار/تابستان 2023، که لوپز، زنان را تجلیل می‌کند و نقش‌هایی را که نقش‌هایی را ایفا می‌کنند، قدرتمند می‌کند.
واحد تاکتیکی که لوپز قائم مقام Intimissimi است، زنان را نیز به تصویر می‌کشد و ارزش‌های اکسیر این برند را که زنان جفت «قوی» و «سکسی» هستند، نشان می‌دهد.
ماتئو ورونسی، که بر Intimissimi غلبه کرده بود، با قرار ملاقات صحبت می‌کرد: "وقتی به دنبال برندی بودیم که تجسم جهانی مشتریان نمادین ما است، به جنیفر لوپز نگاه می‌کردیم.
ما زنان رضایت‌بخش و هر روز هستیم.
" #گالری-1 { حاشیه: خودکار; } #gallery-1 .
gallery-item { شناور به سمت چپ؛ margin-top: 10px; text-align: center; عرض: 50%؛ } #gallery-1 img { حاشیه: 2px #cfcfcf; } #gallery-1 .
gallery-caption { حاشیه چپ: 0; } /* gallery_shortcode() wp-includes/media.
php */
نام بردن از یک فرد قابل توجه با چه قیمتی omophagist جدید است، چه جدیدترین بوکسورهای Calvin Klein از دیور.
با این حال، و خرده فروشان تایید افراد مشهور هستند.
در اخبار، جنا اورتگا، قهرمان آمریکایی آدیداس، سفیر آن و برچسب آن، 50 سال است.
انتخاب یک بازیکن ورزشی، لیبل، اسکادران جنا اورتگا که در نتفلیکس برترین چارت «چهارشنبه» را بازی کرد.
اورتگا "خانواده آدیداس" کمپین "همه چیزهایی که هست" است، که دامپزشکی آن شامل هیونگ مین مهاجم تاتنهام، مری فاولر زن منچستر کریس، تری بسکتبال آتلانتا هاکس و - ویدئوی آمریکایی - کارولینا ولتان است.
برایان گریوی، عضو دیواری آدیداس، در سخنانی درباره قرارهای دور و دراز، گفت: «در آدیداس، ما هر روز به دنبال راه‌هایی هستیم که مرزهای دو و فرهنگ را کنار بگذاریم، که این است که قبل از اینکه جنا اورتگا ما را در اختیار داشته باشد، تلاش می‌کنیم.
"الف و آن امواج بر خلاف جهان است، و خلاقیت چیزی است که ما، به ترتیب یک برند، خودمان و رشته از آن پیروی می کنیم.
" ماه گذشته، مانگو الکسیا پوتلاس، مرکز و خلبان هوایی باشگاه بارسلونا و دو بار فوتبالیست جواهری جهان و همچنین سفیر سنگ چخماق خود را معرفی کرد.
تلاش پوتلاس با رویکرد "تغییر اجتماعی" و همسطح کردن بین و زنان را طرح می کند.
به همین ترتیب، Replay مارکو وراتی، هافبک پاری سن ژرمن و تیم ایتالیایی را در همین راستا جدیدترین صدراعظم خود در سال جاری اعلام کرد.
سال، کفش و فندک habiliment Skechers مجری و Myleene Klass را به دلیل سفیر بریتانیا و ایرلند خود اعلام کرد.
صرف نظر از جنیفر لوپز، مجری تلویزیونی میلین کلاس، این امر باعث می‌شود خرده‌فروشان، برندها، با استفاده از فروش افراد مشهور از هم جدا نشوند و - هر چه سلبریتی بزرگ‌تر باشد، دسترسی بیشتر است؟

پربیننده ترین مطالب