طراح حیاط ویلا طراحی ویلا

طراحی ویلا

طراح حیاط ویلا طراحی ویلا

طراحی بهار خواب ویلا که با صفه تقریبا به یک معناست نسبت به تراس و بالکن مساحت بیشتری به خود خاص داده و در خانه های ویلایی و کلان شکوه زیادی دارد. بهار خواب سرپوشیده است ولی از برابر باز بوده و آگاهی و دسترسی سرراست دارد. در طراحی ویلا برای قسمت آبسالان خواب از متریال های طبیعی همتا سنگ و چوب بیشتر استفاده می کنند مخصوصا ار استیل معماری و طراحی ویلا ، سبک کلاسیک و لاکچری باشد.

در طراحی بهار خواب باید فضای کافی برای قرارگیری صندلی و حتی لوازم‌خانه(میزوصندلی و بوفه و مبل و کاناپه) محقر در نظاره گرفته شود. استفاده از روان پناه در نوبهار خواب ها بالا بیشتری دارد چرا که هدف از آن افراز کامل فضای داخلی از فضای شهری برای ویلاهایی است که در بافت داخل شهر ساخته شده اند. نورپردازی در بهار احلام اهمیت بسیاری دارد تا بتواند دیوار و ستون های نما که اکنون بخشی از بهار خواب شده اند را به خوبی جلوه گر کند و هم حس خوب و آسودگی بخشی را به ساکنین منتقل سازد.

طراحی تراس ویلا طراحی ویلا

سقف های مسطح یکی از ویژگی‌های طراحی ویلا مدرن هستند و منعکس کننده خطوط افقی گسترده مناظر طبیعی اطراف ویلا هستند. مصالح ساختمانی روزآمد برای اکمال و ساز بام هموار طی دو دهه دیرینه به طور برازنده توجهی بهبود یافته است و آنها را قابل اعتمادتر از دایماً کرده است. 

پس از اینکه طراحی پلان و طرح اولیه (اسکیس) به پایان رسید، معمار طراح با استفاده از ابزارهایی که دارد (که برنامه‌ای که روی آن طراحی انجام می‌شود برنامه طراحی 3dmax است) شروع به طراحی ویلا با استفاده از طرح اولیه و پلان می‌کند (زمان لازم این مرتبه نیز توسط مدیر آتلیه به مخدوم گفته خواهد شد). در این مرحله اوج ابتکار معماری در ویلا نمایان خواهد شد؛ هوش و حس سازنده و تصویر ذهنی معماری که در هوش دارد کمک می‌کند تا ترسیم و دیزاینی که در خرد معمار وجود دارد با حس زیبایی‌شناختی که در ذهن خود پرورش داده است در درهم‌آمیخته و یک طراحی‌ ویلا رؤیایی طبق سلیقه استاد عرضه کند.

طرح ویلای فردوس طراحی ویلا

قبل از اینکه دست به کار شوید و یک نمای زیبا برای ویلای نفس انتخاب کنید، باید در مورد سبکی که مد نظر دارید کمی بیشتر تحقیق و جستجو کنید. هر سبکی نیازهای خاص خود را دارد. بنابراین حتما اطلاعات جامعی را در مورد شرایط محیطی منطقه تحصیل کرده و میزان تطابق سبک موقع نظر، با شرایط تعیین شده را در نظر بگیرید. به عنوان مثال گر رسم است ویلای موقعیت بحث در نهاد اقلیم و یا سایر مناطق پر بارش ساخته شود، استعمال از طرحی اخذ شده از سبک‌های سنتی و محلی آن بخش منطقی‌تر به نظر می‌رسد.

استانداردهایی که برای و فضای ظاهری ویلا استفاده دارند تقریبا از اصول یکسانی پیروی می‌کنند. به‌این‌مناسبت استفاده از نظرات متفاوت ارباب یا حتی پیمانکار که حسب‌معمول نظر شخصی آنهاست و هیچ پایه علمی ندارد عملا غیرممکن است. با این وجود اگر بخواهید برای طراحی و ساخت ویلا ایرانی نظر اشخاص ثالث به خصوص کارفرما یا همان صاحب‌خانه را لحاظ کنید، قطعا نتیجه آن شی نمی‌شود که انتظارش را دارید. نظرات شخصی، ایده‌های درونی هستند که طبق‌معمول نتیجه روشن و واضحی ندارند و اجرای آنها شدنی است به طرح نهایی لطمه بزند. فراموش نکنید که طرح‌های شخصی هرگز انجام نشده‌اند و تنها زاییده ذهن افراد هستند. شاید در نظریه و به صورت ذهنی، کرانه هم نهادن این ایده‌ها زیبا به نظر برسد، اما به دلیل اینکه این طرح‌ها هرگز عملی نشده‌اند عملکرد آنها مشخص نیست.

طراحی ویلا سه طبقه

طراحی ویلا دو طبقه

طراحی ویلا یک طبقه

طرح طاها ویلا شمال

طراحی ویلا طاهری

طرح ویلای فردوس طراحی ویلا مدرن شمال

طراحی ویلا مثلثی

طراحی ویلا مدرن در ایران

طراحی ویلا مدرن کوچک

طراحی ویلا محوطه

طراحی ویلا مدرن یک طبقه

طراحی ویلا مشهد

طراحی ویلا مدرن فلت

طراحی ویلا مهسا مکی نژاد

طراحی ویلا مدرن دوبلکس

ساخت ویلا تبریز

طرح ویلای تریبلکس

طراحی تاسیسات ویلا

طراحی تراس ویلا

طراح ویلا تبریز

طرح ویلا تریبلکس

تعرفه طراحی ویلا

طراحی ویلا در تبریز

طرح تراس ویلا

طراحی ویلا تبریز

طرح ویلای فردوس

طراحی فونداسیون ویلا

طراحی فضا ویلا

طراحی فضای ویلا

طراحی ویلا ی فلت

طرح ویلا فلت

ساخت ویلا فلت

طراحی ویلا فضاسازی

طراحی ویلا فلت مدرن

طراحی ویلا فلت

طراحی ویلا اروپایی

طراحی ویلا ایران

طراحی ویلا ارزان قیمت

طراحی ویلا اتوکد

پربیننده ترین مطالب