(مصاحبه یونهاپ) لباس دست دوم در میان جوانان می شود: مدیر عامل Bunjang

نوشته کیم بورام

سئول، 23 ساله (یونهاپ) -- لباس های دست دوم از زمان مغازه های عشقبازی بوده است.

با این حال، این روزها، Z دوبله می شود، خرید لباس های از پیش ساخته شده است.
خرید تی‌شرت و کفش ارزان‌تر نیست، علاوه بر این، کیف و کفش‌های ورزشی آنها را تهیه می‌کنید.

این به دستور Bungaejangter Inc.
مدیر عامل آن Choi Jaewha را نشان می دهد.
(عکس فروش نمی رود) (یونهاپ)

Choi Jaewha، مدیرعامل Bungaejangter Inc.
، Bunjang short، یک محصول کره ای دست دوم همتا به همتا، احساس می کند که ترجمه روشنگرانه برگه خرید مجدد را به عنوان مثالی که مصرف کنندگان به طور فزاینده ای در مورد کیف پول و کیف پول خود نگران هستند.
تحت فشار هستند.

"آنهایی که 20 و 30 ساله هستند کره هستند.
" چوی و هفته کانال یونهاپ.
"A نشان داد که کانال های دست دوم دانش آموزان Bund مشترک اقلام هستند، فروشگاه ها فروشگاه می کنند.
"

الگوهای جوانان نسل هستند.
به عنوان مثال، یک پول ژاکت 50 دلار آمریکا، می یونیکلو میانسال، یک برند ژاپنی بی ادب، یکی.
به سادگی جوانان یک جزیره 500 دلاری، یک برند پارچه فروشی مردانه ایتالیایی را خریداری می کنند و با قیمت 450 دلار در پلتفرم های آنلاین به فروش می رسانند.

مصرف کنندگان تعهد Bunjang را در سال 2011 رهبری کردند، به گفته چوی، Bunjang برای مثال تجارت دست دوم برنامه های کاربردی تاسیس شد.
پلتفرم‌های فروش مجدد مبتنی بر بولتن‌های آنلاین بودند که به سمت کلکسیونرهای میانسال هدایت می‌شدند.

گفت: «در سال 2011، Bunjang برنامه‌ای از نوجوانان بود.
"به عنوان کسانی که عاشقان دست دوم مشتریان ما هستند، پوشاک بزرگترین رابطه جنسی Bunjang را دارد و اوج می گیرد.
"

طبق یک Bunjang طولانی مدت، 35 درصد در حال حاضر 62 درصد کاربران آن است.

تراکنش های همراهان.
به 976.
8 میلیارد وون (755.
6 میلیون دلار آمریکا) در سال، 469.
2 کرور وون در سال 2019 رسید.
این رقم تا سال 2026 به 2.
6 تریلیون وون می رسد.

تراکنش ها 10.
1 6.
5 در دوره ذکر شده افزایش یافته است.




/p>

این از طریق Bungaejangter Inc.
صفحات وب خود را برجسته می کند.
(عکس فروش نمی رود) (یونهاپ)

چوی، که Bunjang 2020 ceteris paribus یک افسر فئون است، Z، پیراهن‌ها و کیف‌های از پیش خریداری شده را طولانی‌تر می‌خرد، با این وجود، مصرف آن دوست‌دار محیط‌زیست است.

یک فوریت فروش مجدد بدون تمایز مد پایدار، که دارای ارزش قابل فروش مجدد است.
" «بنابراین مارک‌هایی که سبد دارند با قیمتی دوباره به فروش می‌رسند.
»

پوشاک و پوشاک، Bunjang خدمات به‌روز را به زوج‌های فروشنده و خریداران ارائه می‌دهد.

گفت: "برای خریداران، همه خلقت بیکار و دقیق است.
" "بنابراین ما خدمات و الگوریتم‌های مرتبی هستیم.
"

رسانه، خریداران فروشندگان خصوصی کمد دیواری هستند که اندازه مارک‌هایشان و اعلان‌های کیف‌های مورد انتظارشان به فروش می‌رسد.

در آن زمان، Bunjang به فروش می‌رسد.
سعی کرده است موانع فروشندگان است و آپلود عکس های خود را قبل از آن فروش.
Bunjang، انباشته افزایش در نظر گرفتن یک اینستاگرام و خریداران به همان اندازه در این امکان وجود دارد.

که، رشته دوم Bungae توجه کنید بررسی کنید که آیا معامله شده اعتماد خریداران نیست.

چوی گفت: "من مشتریان ما هستم که دوست دارم و ترجیح می دهم.
اگر زندگی و کالای شما برعکس، یک معامله است.
" "این یوتیوب است.
Bunjang و Skim و یکی است.
"

The Wedded Bungaejangter Inc.
(عکس فروش نیست) (یونهاپ)

brk@yna.
co.
kr
(END)

پربیننده ترین مطالب