Zalando از آنجایی که برنامهاش در سال 2025 گروههایی درهم و برهم و کمنماینده بود، اولین مجموعه تطبیقی خود را راهاندازی کرد.
تطبیقی لباس، کفش و لوازم جانبی است که نیازهای معلولیت را برآورده میکند و با احترام به اختلالات تماس ادامه میدهد.
جماعت 140 سبک برعکس لباس زنانه، مردانه و کفش.
این شامل برندهایی برای Zign، One، Anna Field، Yourturn، Even&Odd و محدوده "Adaptive" Tommy Hilfiger است.
طراحی های دستی برای استفاده از ویلچر، ساخت و سازهای حسی پسند، بسته شدن قطعات و بانداژهایی که به نفع خود هستند، عرضه می شود.
برای کشف، اجرا و مجموعههای تطبیقی زالاندو، بازیگران یک مرکز تطبیقی، صفحات آلبوم تطبیقی و سبکهای تطبیقی شناسایی راهاندازی کردهاند.
قبل از این مجموعه، Zalando یک بازار پرطرفدار انجام داد که از مشتریان و نیازهای مشتریان پیشی گرفت.
سر صورتحساب در کنار تجهیزات خلاقانه All is All است که مجموعه، کسی و فعالسازی را توسعه میدهند، پشتیبانی میشد.
سارا دیز، سرپرست زنان و لیبلها در Zalando، گفت: «با مجموعههای تطبیقی لیبلهای ما و معرفی مجموعه هیلفیگر تطبیقپذیر به مشتریان خود، این فریاد نافرمانی را ارائه میدهیم و یک مکان متقابل تطبیقی را ارائه میدهیم.
"ما رابطه معکوس و شرکای خود را، که ما ممکن است در قفسه صخره مسکن مشتریان خود و فراگیر.
"