توسط Kang Jae-eun
GWANGMYEONG، کره، 14 سپتامبر (یونهاپ) -- IKEA کره 10 درصد فروش خود را در این سال مالی به کره 2014 تطبیق داد و اکنون مشتریان در میان کاهش محدودیت ها هزینه های شرکت مخابراتی را می پردازند.
< /p>
کره ای ها فروش ۶۱۸ یک میلیارد وون سوئدی (۴۴۴.
۳ میلیون دلار آمریکا) را در سال 2022 در مقایسه با تعداد 687.
2 وون بزرگ در طول سال جای می دهند.
«با توجه به COVID-19.
فردریک جوهانسون، از حوزه IKEA کره، با اشاره به چالشها، هزینهها و اختلالات بیپایان کمربند، وضعیت، هزینهها و قابلدستیابی در این سال مالی، این همان چیزی است که ما با آن هستیم.
p>
درآمد ناخالص کالاهای مخارج فروش، مشتریانی که به دلیل کره در خارج از منزل خرج میکردند، محدودیتهای COVID-19 را در اواسط آوریل لغو کردند، زیرا تلاشهایی برای زندگی قبل از همهگیری انجام شد.
فروشگاههای آجر و ملات IKEA کره.
فروش کاهش می یابد، آنلاین و کانال های آن عملکرد خود را نشان می دهند.
فروش آنلاین و platfo است 12 درصد در سال مالی، کانالهای آن - شامل کانالهای فروش تلفنی، اتاقهای شایعات و خدمات مشاوره از طریق تماس ویدیویی شخص به فرد - در میان 18.
5 درصد دوره 12 ماهه.
IKEA کره این کار را نکرد.
دوره ذکر شده.
IKEA "همه کانال" خود را که مشتریان آماده سفارش، خرید مجدد و خدمات مشاوره درآمد هستند، برای فروشگاه های آفلاین آن بسیار عمیق است.
For lagniappe خدمات "کسب و کار IKEA" خود را برنامه ریزی می کند، مشاوره ای با هدف مالکان ترافیک متوسط و در سال مالی.
مدیران تیم به همین ترتیب احتمالات ذکر شده میتوانند قیمت محصولات را پشت سر بگذارند و در آینده قیمتگذاری کنند.
آگوست، IKEA کره قیمتهای خود را بیش از 3.
5 درصد غیر استثنایی با ذکر هزینهها اعلام کرد.
جوهانسون گفت: "ایکیا کره سال مالی 2023 را دارد، زیرا همه چیز به طور کلی پیش می رود.
ما و همچنین یک متخصص، تلاش هایی را به هم متصل می کنیم که در خانه شادتر و پایدارتر است.
"
fairydust@yna.
co.
kr
(END)