لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت

لامپ دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد لیموتاپ مگ

دستگاه لیزر موهای زائد لونا

دستگاه لیزر موهای زائد لوتوس

دستگاه لیزر موهای زائد لسکلتون

بهترين نوع دستگاه ليزر موهاي زائد

نحوه کار دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین نوع دستگاه لیزر موهای زائد

نام بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد خانگی نی نی سایت

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد 2021 نی نی سایت

بهترین معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد (۲۰۲۲) نی نی سایت ۱۴۰۰

دستگاه لیزر موهای زائد نابلکس

دستگاه لیزر موهای زائد نی نی سایت

عوارض کار با دستگاه لیزر موهای زائد

عکس انواع دستگاه لیزر موهای زائد

عکس جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد

عکس بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

عمر دستگاه لیزر موهای زائد

عملکرد دستگاه لیزر موهای زائد

عکس دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر موهای زائد عوارض

طریقه کار با دستگاه لیزر موهای زائد

طریقه استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد

طرز استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد

  افرادی که به عقب روش های حذف مو هستند بهتر است که تمام گزینه های موجود را در نظر افسرده و به انجام تحقیقات بپردازند تا بتوانند بهترین روش برای خود را شناسایی نمایند. در این مراد اطلاعات در مورد دستگاه لیزر الکساندرایت را برای متقاضیان ضبط نموده ایم.بهترین روش از بهر رفع موهای زائد نواحی مختلف بدن کاربرد از روش لیزر است. در لیزر درمانی نوری تک فام و با طول موجی موجز به ریشه مو تابیده می شود که در رنگدانه های ملانینی مو این نور انجذاب شده و با زایش حرارت باعث تخریب سلول های صانع ی مو می گردد.ملانین در مو و پوست مشکی بیشتر هستی دارد لذا هر چه پوست سفیدتر باشد و مو مشکی تر، در نتیجه جذب نور لیزر در ملانین بهتر و ازبین رفتن موهای زائد افزون‌تر می گردد و در عین حال پوست نیز کمتر دچار سوختگی می شود. از دستگاه های لیزر پرکاربرد در جهان می توان به دایود و لیزر الکساندرایت اشاره نمود.لیزرهای الکساندرایت عدت قدرتمندی هستند و فقط باید میانجیگری یک کارشناس آموزش دیده استفاده شوند. این دستگاه انرژی نور را از طریق یک کریستال الکساندرایت منتشر می کند. طول پرتو نور تعیین می کند که لیزر تا چه حد به داخل پوست نفوذ نماید.رنگ نور لیزر قرمز است. دستگاه را می توان جوری مرتب‌سازی نمود که یک پرتو پر انرژی از نور در پالس های کوتاه توالد کند؛ این حالت محرک می شود که دستگاه تاثیر بیشتری برای حذف موهای زائد داشته باشد. علاوه بر حذف موهای زائد، لیزر الکساندرایت در حالات زیر نیز استفاده می شود:

دوره اموزش کار با دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر موهای زائد قیمت | ارزانترین بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای صورت، زیربغل، بیکینی و ساق -

روش های معمولی برای رفع موهای زائد در خانه، مانند اصلاح و اپیلاسیون، می‌توانند پوست را تحریک کنند و منجر به ایجاد ته ریش ناراحت کننده و موهای زیر پوستی شوند. با لیزر موهای زائد، دیگر با این مشکل مواجه نمی‌شوید.

رشد مکرر مو می تواند منجر به ناهمواری لون پوست شود و اپیلاسیون یا اصلاح علی‌الدوام می تواند رنگدانه ایجاد کند همه این موارد با لیزر موهای زائد مستور می شوند.

اپیلاسیون و تراشیدن مکرر بدن شما دوران گران‌بهای شما را می گیرد. اما، پس از یک دوره درمان لیزر موهای زائد، ممکن است دیگر نیازی به این کارها که وقت شما را  هدر میدهند نداشته باشید.

دو عامل بسزا در تعیین مناسب بودن لیزر موهای زائد، رنگ پوست و رنگ مو است. بیمارانی که موهای تیره رنگ و پوست روشن دارند بیشترین دخل را از لیزر موهای زائد خواهند برد، چون پوست آنها دارای کمترین رنگدانه ملانین است و موهایی که تحت درمان قرار می گیرند دارای بیشترین مقدار ملانین هستند. این ترکیب باعث می‌شود نور لیزر تا حد زیادی توسط فولیکول مو جذب شود و در نتیجه بهترین نتیجه را ایجاد کند.

فروش دستگاه لیزر موهای زائد در شیپور | ارزانترین لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد ۲۰۲۱ -

لیزر دایود برای انواع رنگ ورقه ها مورد استعمال قرار می گیرد. قدرت نفوذ این لیزر به فولیکول های مو نسبتا فراوان است. از عوارض جانبی آن می توان به قرمزی بعد از انجام لیزر اشاره کرد.

– سطح تماس: در دستگاه دایود هندپیس کاملا در تماس با کالبد است و سر آن قابل تعویض نیست، این به معنی نیست که غیربهداشتی است اما ازل اینکه واکنش لایه حین لیزر را سخت تر میتوان مشاهده کرد و دوم به لحاظ سالم کمی سخت تر است.

در نهایت درازی موج دایود ۸۰۸ نانومتر هست این در حالیست که دستگاه هایی مثل جنتل مکس پورو با دو تکنولوژی الکساندرایت و اندی یگ با درازا موج های ۷۵۵ و ۱۰۶۴ را تحت پوشش قرار می دهند.

این لیزر با طول موج ۱۰۶۴ نانومتر، منحصرا به‌جهت نواحی تیره و پوست گندمی و تیره طراحی شده است. استعمال از لیزر الکساندرایت بر روی پوست های سبزه و نواحی تیره بدن دو حالت دارد:

پربیننده ترین مطالب