دانلود فیلم مرد نقره ای - پشت صحنه فیلم مرد نقره ای

داستان متوفا نقره ای درباره ی زبدگان فارسی است که درفش ایران را میخواهند در سطح بین الملل اوج ببرند آن ها با تلاش خود هم ناجی کشورهای دیگر هم می شوند…

ایرانی مرد نقره ای، ی به تهیه‌کنندگی پرویز امیری و کارگردانی محمدحسین لطیفی و تولید واحد زمان ( ۱۳۹۸ است.

مرد نقره ای از تاریخ 22 دی ماه 1400 در سینما های سراسر کشور در اوقات اکران است و لینک دانلود مرد نقره ای حدود 6 ماه بعد از اتمام اکران، در شبکه نمود خانگی پخش می شود. برای دنبال عمل کردن اخبار مربوط به منتشر ها و سریال ها در آلت شوید.

قبل از دانلود ایران مرد نقره ای یا تماشای این در سینما های تمام کشور، می توانید به تماشای پیش نمایش این بپردازید.

فیلم مرد نقره ای با کیفیت اصلی و لینک مستقیم

 

سینمایی مرد نقره ای بدون سانسور | بهترین گروه نرم‌افزاری آسام -

در زمینه تعجیل و کارایی سامانه مدیریت محتوای خبری آسام برای صدها کاربر ادمین و خبرنگار طراحی و بهینه سازی شده، به طوری‌که صدها گزارشگر به راحتی و با بهترین سرعت (در صورت برخورداری از شبکه و اینترنت مناسب) از سامانه بهره ببرند. همچنین این سامانه برای ده‌ها الف مخاطب به صورت همزمان و تاچند میلیون مخاطب در روز طراحی شده است.

در موارد اضطراری همچون اختلال در عمل‌کرد سایت یا انواع یقینی به صورت ۷/۲۴ کارشناسان فنی آسام خدمات‌رسانی می‌کنند. همچنین در مورد درخواست‌های فنی و مالی، مشتریان می‌توانند از طریق پنل «ارتباط با مشتریان» درخواست خود را مرقوم کنند تا همکاران حصه پشتیبانی در اسرع وقت اقدام نمایند.

قیمت طراحی سایت خبری به امکانات مناسبت نظر شما و همچنین محدوده بازدید سایت قرابت دارد. به مقصود استعلام قیمت با همکاران ما در واحد فروش آسام تماس بگیرید

 

مرد نقره ای ویکی پدیا

مرد نقره‌ای یک درام و هیجان انگیز ایرانی است که در سال ۱۳۹۳ به کارگردانی سید محمد علی پور از سازمان سینمایی و تلویزیونی کشور منتشر شد. این درباره یک مرد جوان به نام استاد بهروز است که با ناگهان به نقره تبدیل می شود و تصمیم می گیرد تا به جای دانشجویی، قانون نقره را پیروی کند. او باید با بهره گیری از تخصصش و توانایی های اختصاصیش، برای انجام وظایف نقره ای استفاده کند. مرد نقره ای به همراه یک قطعه موسیقی از موسیقی ساخته شده توسط بهنام توکلی به عنوان آهنگ تیتر منتشر شد.

 

 

پربیننده ترین مطالب