فیلتر براساس قیمت انواع دستگاه دوخت

صنعت بسته بندی و دوخت یکی از صنایع مهم و تاثیر گذار در اقتصاد و فروش محصولات میباشد که امروزه نمو زیادی در سراسر دنیا داشته است. در صنعت بسته بندی ای زیادی طراحی و تولید شده اند که یکی از محبوبترین و پر استفاده ترین ای حال حاظر میباشد. با استعمال از انواع پرس پلاستیک میتوان پلاستیک ، کیسه، نایلون ، فویل آلومنیوم و… را دوخت و پرس کرد.

های دوخت در مدل های گوناگون رومیزی ، دستی ، ریلی ، پدالی توالد میشوند که هر یک نوع دوخت و کارکرد مختلفی دارند. که میتوانید با توجه به نیاز خود هر کدام را گلچین میکنید.

دوخت رومیزی مناسب برای استفاده در خانه، مغازه ، قنادی و… که ابعاد کوچکتری دارد. میتوان اطوار قفل بندی را دوخت و پرس کرد. از این میتوان به‌علت بسته بندی انواع حبوبات ، محصولات پتروشیمی ، میوه خشک ،مواد پودری ، قند و شکر استفاده کرد.

دوخت پلاستیک (بازرگانی گستران)

دستگاه دوخت پلاستیک دوخت پلاستیک نواری | بهترین فیلتر براساس قیمت: -

برق مصرفی دوخت دستی تکفاز بوده و براحتی میتوان استفاده نمود . طول دوخت های  ۲۰ ، ۳۰ ، ۴۰ ، ۵۰ ، ۶۰ سانتی میباشند .همچنین نوع دوخت تک خط است.

صنف دیگر از ای بسته بندی و پرس پلاستیک که میتوان نام برد ، ایستاده میباشد. دوخت پدالی مناسب برای انواع پلاستیک متماثل فویل ، آلومنیوم ، پلی اتیلین و… میباشد. از دوخت پدالی میتوان در منازل ، کارگاه ها ، قنادی و… استفاده نمود

صنف دوخت پدالی برخلاف رومیزی ، به 2 صورت خطی و شطرنجی میباشد. در پدالی از تایمر و المنت حرارتی استفاده شده که دقت و ظرافت دوخت را بالا برده است.

در دو نوع ریلی افقی و ریلی عمودی میباشند . دوخت ریلی باتوجه به سرعت بالای خود در دوخت و پرس به‌خاطر کارهایی که تیراژ تولید بالایی دارند مناسب میباشد . دوخت ریلی سمت دوخت انواع پلاستیک ، نایلون ، پلی اتیلن ، کیسه و .. مناسب میباشد.

دوخت پلاستیک ریلی | بهترین دسته: پرس پلاستیک دستی ( دوخت پلاستیک) -

منظور از صنعتی بودن پرس نایلون، وسع المنت بالاتر و نهایتاً قدرت عملکرد بیشتر است.

امروزه استفاده از این بسته بندی تنها محدود به کارگاه‌ها یا کارخانجات نمی‌شود؛ از مغازه‌های کوچک مرکز شهر گرفته تا مشاغل خانگی، همه و همه از دوخت پلاستیک برای مقفل بندی محصولات تولیدی خود بهره می‌برند.

گستردگی کاربران این محصول سبب شد تا انواع مختلفی از ‌های پرس نایلون تولید شوند. در حال حاضر کار به جایی رسیده که بسیاری به دنبال خرید دوخت پلاستیک خانگی و ارزان از سلک فروشگاه‌های آنلاین هستند تا محصولات خانگی خود را بسته زندانی شده به فروش برسانند.

به‌طور کلی، ‌های دوخت پلاستیک به سه دسته زیر تقسیم می‌شوند:

بدون شک بسیاری از شما بارها این مدل پرس پلاستیک دستی را در بسیاری از مغازه‌ها دیده‌اید. دوخت پلاستیکی دستی یا همان دوخت پلاستیک رومیزی ابعاد کوچکی دارد تا در فروشگاه‌های کوچک مانند مغازه‌ها، عطاری‌ها و قنادی‌ها قابل استفاده باشد. در کل با توجه به نرخ کمتر و نحوه کار ساده، این مدل از بهر کسب‌وکارهای منسوب ومربوط به‌خانه و کوچک بسیار ایده آل و پرطرفدار است.

پربیننده ترین مطالب